فروش گل محمدی
خانه / مینا خشک / خرید گل مینا خشک +قیمت عمده

خرید گل مینا خشک +قیمت عمده

گل میناخشک یاگل ستاره‌ای جاودان از دسته گیاهان زینتی دارویی میباشد که از زمانهای قدیم از خواص درمانی و دارویی آن برای تسکین سردردهای میگرنی استفاده میشد.گل مینا ذارای خواصی ازقبیل:قابض و مقوی,معرق و مدر است.طبع این گل سرذ و خشک است و تمام اندام های این گیاه به خصوص سرشاخه های این گل در طب سنتی برای دمنوش استفاده میشود و موثر برای میگرن میباشد.برای خریدگل مینا بصورت عمده باکیفیت اعلاءو امسالی باکارشناسان ماتماس بگیرید.خرید گل مینا خشک +قیمت عمده

خرید گل مینا خشک شدهخرید گل مینا خشک شده

گل مینا در مناطق اروپایی و آسیایی و در دشت های بدون درخت رشد میکنند. البته در مناطق کوهستانی هم شاهد رشد گل های مینا هستیم. و همچنین در دامنه های کوهستانی کوه های ایران نیز مشاهده میکنیم. این گل یک گیاه علفی و خودرو است که نهایتا تا ده سانتی متر قابلیت رشد کردن دارد. گل مینا با نام گل ستاره ای نیز شناخته شده است.

گل مینا خشک خاصیت دارویی زیادی دارد به گونه ایی که انواع قرص های EPO را از این گیاه تولید میکنند. و با نام قرص اپو در داروخانه های اروپایی، به فروش میرسد.رشد گل مینا در ایران، قدمتی چندین هزارساله دارد، این گل اکثرا در مناطق شمالی ایران رشد می کند و پاکدشت  را می توانیم معدن رشد این دسته گل معرفی نمود.

گل مینا دارای گل هایی به رنگهای زرد لیمویی. قرمز ,سفید و شرابی است.این گل میوه می دهد و میوه ای که می دهد یک میوه ی ریز مودار می باشد.

اطراف گلبرگ های گل مینا، از آج ها و بریدگی هایی تشکیل شده که باعث می شود تا این گل یکدست و برش خورده به نظر نیاید.به صورت طبیعی این بریدگی ها همراه با رشد گل، بر روی گلبرگ ها نمایان میشوند. ساقه ی این گیاه، یک ساقه ی عمودی و صاف دارد.گاهی اوقات پیش می آید که این ساقه دارای انشعاب هم باشد و چند گل به هم پیوسته بر روی شاخه برویند. گل مینا در آب و هوای سردسیر مقاومتی بسیار بالادارد.

در واقع گل مینا می تواند دراین آب و هوا به راحتی رشد کند و گل میدهد. گل مینا کاملا خودرو بوده و در مناطقی که شرایط رویش آن کافی است رشد میکند و اصلا نیازی به کاشت دانه و سایر متعلقات آن نیست. در کشور ما ایران، از این گیاه برای زیباسازی محیط و خیابان ها نیزاستفاده میگردد. بیشترین قابلیت و موارد مصرف از این گیاه، به خاصیت التیام درد آن برمیگردد.

برخی از خواص گل مینا خشک شده

گل مینا دارای خواص خیلی زیادی است در زیر به ۱۰ مورد اشاره میکنیم.

  1. بهبود و التیام انواع زخم ها
  2. درمان دردهای قاعدگی
  3. درمان بیماری های رحم
  4. ضد عفونی کننده قوی در بدن
  5. زیبایی و درخشندگی پوست
  6. درمان دردهای میگرن
  7. درمان صرع و بیماریهای روجی
  8. کمک به سلامت کلیه و مثانه
  9. اشتها آور
  10. درمان خون مردگی

گل مینا جزء گلهای بسیار خوب و پر خاصیت است که به مصرف آن به عنوان دمنوش به شما توصیه میکنیم.در نتیجه بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت را از بازرگانی سالویا دریافت کنید.

آیا شما به دنبال مرکزی قابل اعتماد و معتبر برای خرید گل مینا خشک با کیفیت مناسب دمنوش می‌گردید؟ آیا مایل به خرید گل مینا خشک با کیفیت و مرغوب می باشید؟ در چند دهه اخیر این گل در غذاها و دمنوش ها  به عنوان یک طعم دهنده عالی و دمنوشی تاثیرگذار و کاربردی برای میگرن عمل کرده است و برای تزیین کردن غذا‌ها و دسر و کیک بسیار مناسب و عالی است. باید خاطر نشان کرد گل مینا دارای خواص باورنکردنی و بی‌نظیی بسیار زیادی می‌باشد. و به همین خاطر در سراسر دنیا به عنوان پرمصرف‌ترین و پر‌استفاده‌ترین گل جهت دمنوش و تزیین شناخته شده است و در بین مردم نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار میباشد.

این محصول پرخاصیت و شگفت‌آور  از به وجود آمدن و پیشروی بیماری‌های مختلف پیشگیری و جلوگیری میکند. به همین دلیل مردم در سراسر جهان به خاطر خواص درمانی فوق‌العاده آن اقدام به خرید این کالای بسیار ارزشمند می کنند.  علاوه بر این به تعداد متقاضیان این محصول در همه جای جهان روزانه افزوده میشود.

گل مینا خشک در فروشگاه‌های مختلف به صورت غیر حضوری و انلاین (سایت‌های اینترنتی معتبر) و حضوری (مراجعه به مراکز خرید,عطاری ها) به بازار عرضه می‌شود. اگر مایل به خرید این محصول با کیفیت و قیمت مناسیب هستید به مراکز معتبر و با اطمینان مراجعه کنید، ما به شما این مجموعه (بازرگانی سالویا)پرتلاش و موفق را پیشنهاد می‌کنیم.شما با مراجعه به سایت آنلاین و ارتباط از طریق تماس یا واتساپ قادر به مشاهده انواع محصولات و قیمت‌های مختلف آن نیز می‌باشید و می‌توانید با توجه به نیاز خود این کالا را در وزن‌ مختلف و بسته بندی مورد نظرتان خریداری و مصرف کنید.

قابل ذکر است بازرگانی ما توانسته با ارائه خدمات و محصولات خود به صورت اینترنتی شما را در یک خرید راحت و آسان همراه کند و مطلوب ترین و بهترین گل مینا را با مرغوب‌ترین کیفیت و مناسبترین قیمت خدمت شما مشتریان عزیز در سراسر ایران قرار دهد.

این محصول دارای انواع عناصر مختلف و متنوع با مزایای بسیار زیادی میباشد. از عناصر مهم و بی‌نظیر موجود در این گل را می‌توان به آهن، پتاسیم، ید، منیزیم، سدیم وکلسیم بالای اشاره کرد. وجود عناصر متفاوتی که در این ماده شگفت‌انگیز هست بسیار ارزشمند و سودمند است که موجب خواص درمانی بسیاری میشود.

تحقیقات اخیر دانشمندان حاکی از این است که خوردن این گل به عنوان دمنوش عفونت بدن را کاهش می دهد و باکتری‌هایی که برای بدن مضر است را از بین خواهد برد. محققان همچنین معتقدند که اضافه کردن این ماده به غذا و آب و سالاد و یا دسر ها می‌تواند، به بهینه سازی و تعادل مایعات بدن شما کمک کند و از کم آبی نیز  جلوگیری کند.باید به این نکته اشاره کنیم که  سدیم بالایی که موجود در این محصول است باعث حفظ مایعات لازم و ضروری در سلول‌های بدن می‌گردد. شما می‌توانید با نوشیدن دمنوش گل مینا در فصل گرما از کمبود این مایع حیاتی (آّب) در بدن جلوگیری نمایید. همچنین با این کار باعث حفظ شادابی و طروات پوست بدن خود میشوید و می‌توانید از پیری زودرس خود نیز جلوگیری کنید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

قیمت مینا خشک

قیمت خرید مینا خشک +فروش عمده

مینا چمنی یکی از انواع پرفروش گل مینا خشک شده است که برای استفاده در …