فروش گل محمدی
خانه / مینا خشک / قیمت خرید مینا خشک +فروش عمده

قیمت خرید مینا خشک +فروش عمده

مینا چمنی یکی از انواع پرفروش گل مینا خشک شده است که برای استفاده در دمنوش و عصاره گیری استفاده میشود.این نوع گل از بهترین و پرخاصیت ترین انواع گیاهان دارویی می باشد و در تمام دنیا طرفداران زیادی نیز دارد.و ما برای شما عزیزان این امکان را فراهم کرده ایم که بنوانید به راحتی این محصول را سفارش داده و از مجموعه ما تهیه نمایید. گل مینا بصورت عمده در تهران با کیفیت و قیمت های متفاوت قابل خرید می باشد.قیمت خرید مینا خشک +فروش عمده

قیمت مینا خشکقیمت مینا خشک

مینا خشک مینیاتوری با سایز بزرگ نسبت به مینا گلدانی که ظاهری متفاوت تر دارد از قیمت بالاتری برخوردار است و مزایای و خواص بی نطیری داردکه مینای نوع دوم آنرا ندارد.گل مینا چمنی میزان بالالیی سدیم و پتاسیم دارد که این مواد کمک می کنند تا بدن شما سالم تر از قبل باشد. به همین دلیل است که این تفاوت قیمت بین مینا خشک چمنی و مینا خشک گلدانی(ژولیده)وجود دارد.اگر بدنبال تغییر سبک زندگی خود هستید بهتراست که قبل از هرچیزی از خواص بی نظیر این گیاه مطلع شوید و به عنوان یک دمنوش بی نظیر در مصرف روزانه خود قرار دهید و اثرات عالی آن را برروی سلامتی خود مشاهده کنید.

چنانچه در خرید گل مینا خشک جدی هستید ما به شما فروشگاهی را معرفی می کنیم که این محصول را در بالاترین کیفیت و با بهترین قیمت در دسترس مشتریان خود میگذارد تا مشتریان بتوانند با یک مبلغ مناسب گل مینا را را تهیه کنند پس اگر قصد خرید دارید بهتر است که هر چه زودتر به این فروشگاه مراجعه کنید تا از خرید این محصول بهره مند شوید.

خرید گل مینا عمدهخرید گل مینا عمده

اکثرا ما اتفاق افتاده که در مصارف روزانه خود از یک دمنوش با خواص کم استفاده کرده ایم و شاید خیلی از ما اسم دمنوش های گیاهی پر خاصیت و درمانی را نشنیده ایم و با آن ها آشنایی نداریم ما می خواهیم شما را با بهترین نوع گل خشک آشنا کنیم و آن گل مینا چمنی خشک شده می باشد که فواید بسیاری برای بدن ما دارد و خرید آن به همه توصیه می شود، پس اگر به فکر سلامتی خود هستید به خرید این گل از فروشندگان معتبر پرداخته و سلامت خود را تضمین نمایید.

اگر این سوال که دمنوش و یا گل خشک مینا چه فوایدی برای ما دارد ذهنتان را درگیر کرده است با ما همراه شوید تا با فواید بی نظیر این گیاه آشنا شوید و به پاسخ سوال هایتان برسید.

از وقتی که به یاد داریم مادر بزرگ ها و بزرگتر های ما این جمله را گفته اند که اگر حس گلو و سرما خوردگی داشتید دمنوش گرم مصرف کنید تا درد گلویتان کمتر شود و دلیلی که این حرف را به ما می زنند خاصیت ضد باکتری گیاهان مخصوص سرماخوردگی است و گل مینا هم می تواند باکتری ها را به راحتی کشته و درد ناراحت کننده ایی که در گلویتان وجود دارد آرام کند، پس اگر دچار سوزش گلو و سرماخوردگی هستید به شما توصیه می کنیم مقداری گل مینا خشکیده  را با آب ولرم مخلوط کنید و هفته ایی دو بار این محلول را مصرف کنید.

یکی از مهم ترین مزایای دمنوش گل مینا کمک به دفع سموم بدن شما می باشد و ما میخواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه باید این دمنوش را مصرف نمایید تا سموم بدن از شما دفع شود روش استفاده و بهره بردن از این ویژگی های این گیاه به این صورت است که شما باید با گل مینا مقداری دمکرده درست کنید و بهتر است که برای درست کردن دمکرده گل مینا  از ظرف های چینی  استفاده کنید و مقداری عسل را در آب ریخته و طعم آن را بچشید تا کاملا طعم گل و عسل به خورد هم رفته و مواد موثره ان آزاد شود.

پس از گذشته چندین بار استفاده در هفته شما متوجه تغییراتی در بدن خود خواهید شد که این تغییرات به دلیل دفع شدن سموم میباشد.

آمیلاز یک آنزیم است که در دهان ما ترشح می شود که کار این آنزیم کمک کردن به هضم غذا می باشد، که به هضم غذاهای سنگینی که کربوهیدرات بالایی دارند کمک بسیاری می‌کند، و مصرف بعضی از دمنوش ها می تواند این آنزیم ها را فعال کند و فعال شدن این آنزیم ها سبب می شود که کار معده برای گوارش راحتتر شده و در نهایت گوارش ما سالم تر میشود و به مشکلات گوارشی همچون یبوست و عدم هضم غذا برخورد نمیکنیم پس بهتر است برای هضم بهتر غذا های خود گاهی از دمنوش های گیاهی مفید  استفاده کنید.

بهبود تنفس یکی از اثرات مهمی است که مصرف دمنوش گل مینا+گل دکمه ایی در بدن شما میگذارد، و نحوه اثرگذاری دمنوش گل مینا بر تنفس شما بدین گونه است که شما باید مقداری گل مینا راپودر کرده و  استنشاق کنید سپس ذرات گل مینا وارد دستگاه تنفسی شما می شود و به راحتی میکروب ها و باکتری های موجود در دستگاه تنفسی شما را از بین می برد و در نتیجه تنفس شما نسبت به قبل بهبود مییابد.

همچنین دمنوش گل مینا خشک را می توان برای پاکسازی و لایه برداری پوست نیز به کار گرفت کافی است مقداری پودر گل مینا را با روغن نارگیل و عسل ترکیب کنید و این ترکیب برای شما مانند یک اسکراب عمل میکند و شما می توانید در زمان استحمام نیز از این ترکیب استفاده کنید. ما می خواهیم شما را با بهترین نوع گل مینا آشنا کنیم و آن گل مینا چمنی طبیعی و ارگانیک میباشد که فواید بسیاری برای بدن ما دارد و خرید آن به همه توصیه میشود، در نتیجه اگر به فکر سلامتی خود هستید به خرید این گل پر خاصیت از فروشندگان معتبر بپردازید و سلامت خود را تضمین نمایید.در زیر به برخی از خواص گل مینا در دمنوش اشاره می کنیم.موثر در درمان سیاه سرفه و سرفه های مزمن,آسم و تحریک پذیری عصبی. لوسیون مناسب جهت برطرف کردن کبودی ها و زخم ها و بیماریهای پوستی.از جوشانده گل و ساقه های خشک آن برای درمان خشکی پوست و دست و پاهای ترک خورده.بسیار موثر و درمانگر بای رفع بیماریهای زنان.

اگر خریدار این محصول هستید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

خرید گل مینا خشک +قیمت عمده

خرید گل مینا خشک +قیمت عمده

گل میناخشک یاگل ستاره‌ای جاودان از دسته گیاهان زینتی دارویی میباشد که از زمانهای قدیم …