فروش گل محمدی
خانه / گل مینا خشک / فروش گل مینا درجه یک در تهران+قیمت عمده

فروش گل مینا درجه یک در تهران+قیمت عمده

گل مینا چمنی یکی از انواع گل مینا است که مورد استفاده عطارها و پخش کنندگان گیاهان دارویی و شرکتهای عصاره گیری قرار می گیرد.ابن نوع گل مینا در مناطق سرد هم به خوبی رشد می کند.مینا خشک شده کاربردهای زیادی دارد و در انواع بسته بندی با کیفیت های عالی در اختیار مشتریان ومصرف کنندگان قرار می گیرد.فروش گل مینا خشک شده در تهران و مشهد و در بازارهای بزرگ عمده فروشان با رونق چشمگیری همراه شده است از طرفی خریداران میتوانند به صورت عمده  و به صورت جزئی می توانند این محصول را سفارش و تهیه نمایند.فروش گل مینا درجه یک در تهران+قیمت عمده

فروش گل مینا درجه یکفروش گل مینا درجه یک

گل مینا سالیان زیادی است که در کشورهای اروپایی و همچنین خاورمیانه به عنوان گیاهی پرخاصیت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.این گل در شمال ایران به وفورکشت شد و به مرور به دیگر شهرهای ایران نیز کشیده شد . گل مینا به عنوان نماد کشاورزی در شهر تاریخی کهر یزسنگ مشهور بوده.گل مینا درجه یک و خشک شده را به عنوان چاشنی یا تزئین کننده در دسر و یا دمنوش مورد استفاده قرار می دهند.

گل مینا دارای خواص درمانی و دارویی فراوانی است از مهمترین خواص آن استفاده به عنوان مسکن برای سردردهای میگرنی است.برخی از خواص کاربردی این گیا در زیر آمده است:

  • درمان یبوست
  • بهبود اگزما
  • رفع بیماریهای رحمی
  • ضد تشنج
  • ضدعفونی کننده
  • درمان سنگ کلیه

شاید شما هم در مورد گل مینا درجه یک اطلاعات چندانی نداشته باشید نگران نباشید ما در این قسمت شما را با تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد این گیاه  آشنا می‌کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی کسب کنید. در ابتدا بیاید گل مینای چمنی را شناسایی کنیم این گل همانطور که گفته شد دارای رنگ های متنوعی است شاید برایتان جالب باشد ولی رنگ این گل های مینا کاملاً متنوع است و در مقایسه با گل های مینای دیگر ظاهر زیباتر و شفاف تری دارد و کاملاً متفاوت میباشد.

همانطور که میدانید گل مینا درجه یک دارای عناصری مثل :

  1. ساپونین
  2. تانن
  3. مالیک اسید
  4. وینیک اسید
  5. استیک اسید
  6. اکسالیک اسید
  7. اسانس
  8. یک ماده رنگی زرد
  9. لعاب فراوان میباشد.

گل مینادرجه یک و خشک شده  در بازار فروش تقاضای بسیار زیادی دارد جالب است بدانید گل مینا چمنی از گل های بسیار کمیاب میباشد که به ندرت می‌توان در بازار آن را پیدا کرد و از طرف دیگر قیمت بالای آن هم باعث شده است که بیشتر افراد نتوانند این محصول را خریداری کنند.

امروزه می توان گل مینا درجه یک را به صورت حضوری با مراجعه به مراکز معتبر خریداری کرد و یا به صورت اینترنتی آن را از فروشگاه های آنلاین سفارش داد. نام دیگر گل مینا در واقع گل ستاره ایی میباشد که از مناطق گرم و همینطور سرد هم  تولید می شود. این گیاه عناصر مفیدی دارد که ممکن است شناخته شده نباشد یکی از عناصر مهم در این نوع گیاه فسفر است که برای سلامت بدن خیلی مفید و ضروری می باشد.

گل مینا پتاسیم فراوانی دارد که برای بدن مفید است افرادی که این عناصر را در بدن خود ندارند می توانند با مصرف دمنوش گل مینا درجه یک  عناصر مورد نیاز بدن مانند کلسیم و منیزیم نیز تامین میشود و بدنشان را در برابر عوامل مختلف مقاوم سازند. کمبود کلسیم و مواد مغذی در بدن ممکن است باعث بیماری های سخت شود شما با مصرف دمنوش گل مینا می توانید این کمبودها را جبران کرده و از بیماری‌های مختلفی جلوگیری کنید. همانطور که در بالا اشاره شد فروش این محصولات به صورت حضوری و به صورت آنلاین امکان پذیر است شما مطابق با سلیقه خود می توانید این محصول را سفارش داده و از بازرگانی ما خریداری کنید.

فروش گل مینا در تهرانفروش گل مینا در تهران

استفاده از دمنوش و یا پودر گل مینا  برای بدن اهمیت بسیار زیادی دارد این ماده هم برای بدن مفید است و هم اینکه استفاده بیش از آن می تواند برای بدن مضر باشد بنابراین اگر به طور متعادل استفاده شود هیچ گونه ضرر و زیانی ندارد. گل میناخشک شده که بصورت عمده در تهران خرید و فروش می شود. خواص و فواید بسیار زیادی دارد یکی از خواص بی نظیر این نوع گل سم زدایی بدن است در واقع شما با مصرف گل مینا همچنین می توانید سم را از سلولهای سالم بدن خود وارد خون کرده و از طریق خون این سم را به طور کلی از بدن خود خارج کنید.

گل مینا چمنی  در مقایسه با گل مینا ژولیده خاصیت سم زدایی بیشتری دارد و فواید بیشتری هم نسبت به مینای ژولیده دارد یکی دیگر از فواید بی نظیر این نوع گل کاهش سطح فشار خون است تحقیقات نشان می دهد که مصرف گل مینا می تواند گردش خون را بهبود بخشیده و سطح فشار خون را در بدن کاهش دهد. کسانی که به جای گل مینا ژولیده از گل میناچمنی  استفاده می کند بدون شک به بیماری های کمتری مبتلا می شوند و بدنشان نسبت به افراد دیگر مقاوم تر و سالم ترمیباشد عصاره گل مینا بهتر جذب خون می شود و در گردش خون نقش مهم تری دارد بنابراین برای تنظیم فشار خون و بهبود گردش خون می توان از این ماده استفاده های زیادی کرد.

برخی اوقات فرد بسیار احساس خستگی می کند که این احساس خستگی ممکن است به خاطر از دست دادن فشار خون و یا از دست دادن الکترولیت باشد شما با مصرف این گیاه مفید می توانید به راحتی فشار خون بدن را تنظیم کرده و در کمترین زمان به آرامش برسید و احساس خستگی تان از بین برود. گل مینا همچنین یون منفی دارد از این رو می تواند مشکلات سینوسی را نیزرطرف کند و شرایط تنفسی را بهبود بخشد برای درمان بیماری های آسم این گیاه توصیه شده است.

مینای خشک شده در بازارهای تهران و مشهد به خوبی یافت می شود و می توان این محصول را خریداری کرد این محصول به دلیل اینکه خواص فوق‌العاده‌ای دارد محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است  برای همین است که هر روز فروش این محصولات افزایش چشمگیری دارد و به صورت عمده و جزئی در بازارهای داخلی خرید و فروش می شود. مصرف گل مینا میتواند در درمان واریس هم به شما کمک زیادی کند این گل از بین برنده واریس است و این مشکل را حل می کند مصرف متعادل دمنوش گل مینابه بهبود جریان خون کمک شایانی می‌کند و در پاکسازی شریان ها خیلی کمک کننده است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گل مینا خشک در تهران

قیمت عمده گل مینا خشک در تهران

فروش عمده گل مینا خشک مستقیم از تولید کننده در تهران است. این نمونه گل …