فروش گل محمدی
خانه / غنچه گل محمدی / قیمت غنچه محمدی خشک لاله زارسال ۱۴۰۳+فروش عمده

قیمت غنچه محمدی خشک لاله زارسال ۱۴۰۳+فروش عمده

غنچه محمدی خشک یک گیاه دارویی بسیار عالی و برجسته  است که از زمان‌های قدیم در طب سنتی استفاده میشود. این گیاه با خاصیت دارویی ویژه خود، از جمله ضد بیماری های قلبی و عروقی، ضد التهابی,و تقویت وبهبود سیستم ایمنی.یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی شناخته شده است.با ترکیبات موجود در گل محمدی خشک می‌توان سیستم ایمنی بدن را تقویت نمود و برای مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها مفید باشد. عطرو رایحه خاص گل محمدی خشک، تاثیرات آرام بخش کننده و ضد استرسی بر روح و روان انسان میگذارد که در بهبود وضعیت روحی و افزایش آرامش کمک فراوانی مینماید.برای خرید غنچه محمدی خشک میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.قیمت غنچه محمدی خشک لاله زار+فروش عمده

فروش غنچه محمدی خشک با قیمت به صرفه

گل محمدی یکی از گل‌های زیبا و محبوب است که دارای زیبایی و شادابی در فضاهای  مختلف است. این گل به عنوان نمادی از زیبایی و زندگی است بطوریکه در طول تمام فصل‌های سال مورد توجه قرار می‌گیرد.از ویژگی‌های مهم غنچه محمدی خشک، ماندگاری طولانی‌مدت آن است که باعث شده استفاده و لذت بردن از آن برای مدت طولانی فراهم شود. خرید غنچه محمدی خشک به عنوان هدیه یا تزیین در فضاهای مختلف، انتخابی هوشمندانه است.این گل  برخلاف گل‌های تازه که ممکن است بعد از چند روز از تازگی و طراوت بیفتد، گل محمدی خشک همیشه در جایگاه خود باقی می‌ماند.

غنچه محمدی در مناطق مختلفی مثل فارس,کرمان.خراسان و کاشان تولید و کشت میشود. هرچه فاصله باغستان گل از سطح دریا بالاتر باشد کیفیت رایحه و رنگ غنچه محمدی بهتر خواهد بود. استان کرمان از مناطق با این ویژگی میباشد. فصل برداشت گل محمدی در این منطقه دیرتر از مناطق دیگر میباشد اواسط تیرماه زمان جمع آوری و خشک کردن و بسته بندی است. غنچه لاله زار کرمان نمونه صادراتی بسیار اعلاء میباشد که به حوزه خلیج فارس صادر میشود.

نمونه ایی از۱۰خواص غنچه محمدی را ذکر کرده ایم:

  1. رفع التهابات پوستی
  2. کاهش علائم قاعدگی
  3. کاهش علائم یائسگی
  4. تقویت سیستم ایمنی
  5. درمان کننده یبوست
  6. مسهل و ادرار آور
  7. به دلیل ذاشتن این ترکیبات  مثل تانن‌ها، بتاکاروتن‌ها، ویتامین‌های گروه B، بیوفلاونوئیدها، ویتامین K و پکتین‌ها موجب بردن عفونت و التهاب در بدن میشود.
  8. پاکسازی کبد چرب و کیسه صفرا
  9. کاهش و رفع استرس و اضطراب و فشارهای عصبی
  10. مفید جهت لاغری

مصرف گل محمدی به مقدار زیاد گاهی سبب عارضه میشود یکسری از مضرات استفاده از گل محمذی را عنوان میکنیم:

عوارض مصرف غنچه محمدی شامل:

  • اسهال، استفراغ
  • یبوست
  • حالت تهوع
  • خستگی، بی‌خوابی
  • سوزش سر دل
  • گرفتگی معده
  • سر درد
  • واکنش‌های آلرژیک
  • ایجاد سنگ کلیه به علت وجود مقادیر بسیار بالای ویتامین C

قیمت عمده غنچه محمدی لاله زار در تهرانقیمت عمده غنچه محمدی لاله زار در تهران

شرکتها و بازرگانی زیادی در تهران وجود دارد که انواع غنچه محمدی را به فروش میرسانندو بازرگانی سالویا از تولیدکنندگان و تامین کنندگان گل محمدی میباشد. که غنچه محمدی را در کیفیت ها و قیمت های مناسب ازپایینترین تا بالاترین به نسبت کیفیت و مرغوب بودن محصول دسته بندی کرده و در تهران به فروش میرساند. تامین و ارسال این محصول در طول سال با کیفیت رقابتی و تقریبا یکسان قابل سفارش میباشد.

از مزیت های خرید از مجموعه ما تضمین کیفیت و ضمانت مرجوعی در صورت مغایرت و داشتن نرمه و پر در کارتنهای بسته بندی شده میباشد. ما توانایی سورت و برائه غنچه در سایزهای مشخص و یکدست را فراهم کرده ایم .خشک کردن گل محمدی در شرایط کاملا بهداشتی و بهترین روش سایه خشک جهت حفظ رایحه و رنگ گل ها میباشد.

گل محمدی طبع گرمی دارد و برای استفاده در ماست که طبع سردی دارد استفاده میشود.و رایحه و چاشنی ماست هم محسوب میشود.

رایحه غنچه محمدی در دمنوش و چای هم نوع دیگه استفاده از غنچه محمدی  است.

خاصیت ضدعفونی غنچه محمدی که به عنوان عود هم استفاده میشود باعث پخش رایحه خوش در فضا میشود. و محیط را عاری از میکروب میکند.

دم نوش عالی غنچه گل های محمدی از نظر طعم و خواص دارد. این غنچه را در آب گرم به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه جوشانده و دمنوش را به شما تحویل می دهد.

به دلیل طبع گرمی که غنچه محمدی دارد، برای افرادی که طبع سرد دارند بسیار مفیدو پرکاربرد  است.

همچنین برای پذیرایی می تواند انتخاب مناسبی باشد که نظر میهمانان را به خود جلب میکند.

دمنوش غنچه محمدی برای درمان بیماری هایی همچون کم خوابی یا بی خوابی امکان پذیر است ؛ چون این دمنوش تاثیر آرام بخشی دارد و می تواند استرس را کاهش دهد.

برای وقتهایی که به دلیل مشکلات مختلف آرامش خود را از دست میدهید مصرف دمنوش این نوع گل محمدی خوش عطر و خوشمزه با طبع گرم را پیشنهاد می کنیم.

در سراسر دنیا افرادی هستند که از بوی بد دهان رنج می برند این افراد می توانند برای درمان این مشکل از دمنوش گل محمدی استفاده کنند.

در زمان هایی که گلاب در دسترس ندارید می توانید گلبرگ های گل محمدی را درون آب داغ قرار داده تا رایحه خود را به آب دهد و شما به عنوان گلاب از آن استفاده کنید.

برای درمان یبوست نوشیدنی و دمنوش غنچه محمدی بسیار مفید فایده است و می تواند آن را در طی زمان درمان کند.

فروش غنچه گل محمدی

فروش غنچه گل محمدی به صورت کیلویی و گرمی با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد. و براحتی می توانید آن را خریداری کنید زیرا در همه جا قابل دسترسی نیست.

به دلیل دارا بودن خواص درمانی و عطر بی نظیر غنچه محمدی همگان را به خود جذب میکند و فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

برای خرید غنچه گل محمدی و استفاده از آن می توانید به مراکز فروش همچون عطاری ها و مراکز فروش مواد غذایی و… مراجعه کنید، و به میزان دلخواه آنرا خریداری کنید.

قیمت فروش غنچه محمدی بسیار مناسب بوده و مانند خیلی از مواد پرکاربرد از قیمت خیلی بالا و زیادی برخوردار نیست. و به راحتی می توان آن را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

با سفارش های مستقیم غنچه های گل محمدی از ما می توانید آنرا با قیمت مناسب تری خرید کنید.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد کاربردهای غنچه گل محمدی می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com