فروش گل محمدی
خانه / بابونه خشک / قیمت گل خشک بابونه+خرید استثنایی

قیمت گل خشک بابونه+خرید استثنایی

گل خشک بابونه بسیار زیبا و پررایحه است و دارای رنگ های زرد، سفید و طلایی که به طور طبیعی توجه هر کسی را به خود جلب می کند. عطر ملایم و آرامش بخش بابونه، حس آرامش و شادابی را به محیط شما منتقل خواهد کرد.با استفاده از گل خشک بابونه به دلیل خواص ضد التهابی، ضد افسردگی و آرامبخشی می توانید آرامش و لذت طعم دمنوش عالی  را به زندگی خود و کسانی که دوستشان دارید، هدیه بدهید. بنابراین گل خشک بابونه علاوه بر زیبایی خود، ارزش درمانی و دارویی زیادی از نظر خواص مفید برای سلامتی و آرامش شما در بر دارد.قیمت گل خشک بابونه+خرید استثنایی

خرید گل بابونه شیرازی خشک در شرایط استثنایی

یکی از گیاهان دارویی معروف بابونه شیرازی است که در ایران به ویژه در شهر شیراز کشت و تولید می‌شود. خواص ضد التهابی، آرامبخش و ضد بیماری‌های پوستی از ویژگی های این گیاه است. بابونه شیرازی یک گل پرخاصیت با بوی خوشایند و رنگ‌های متنوع است که طیف آن از سفید تا زرد و بنفش است,که باعث محبوبیت آن میشود.یک داروی طبیعی برای درمان مشکلات گوارشی، اضطراب، استرس، سرفه و سردرد گل بابونه خشک  است. همچنین از این محصول به عنوان یک عطر طبیعی و خاص برای تولید محصولات بهداشتی استفاده میشود.

گل خشک بابونه شیرازی  توسط بازرگانی سالویا در بسته بندی های مختلف مانند کارتن و تی بگ و بسته بندی گرمی آماده ارسال به سراسر کشور میباشد.

یکی از زیباترین و محبوب‌ترین گیاهان در جهان از دانه‌های بذری به نام گل بابونه وحشی است. گل بابونه خشک با طعم و رایحه خاص یکی از پرکاربردترین گیاهان دارویی و آرایشی است. گل بابونه شیرازی با نام علمی Matricaria recutita شناخته میشود و از تیره آهاریان (Asteraceae) است. گل بابونه  دارای برگ‌های نازک، براق و خردشده است و گل‌هایش حاوی عصاره‌های گیاهی است مانند کامازولن و آپیجنین هستند که به آن خواص درمانی و آرام‌بخشی می‌دهد.

گل خشک بابونه به عنوان یک

  • آنتی باکتریال
  • ضد التهابی
  • آرامش بخش

شناخته می شود. همچنین این گیاه دارای :

  • ویتامین ها
  • مواد معدنی مانند
  • کلسیم،
  • پتاسیم
  • منیزیم است که برای سلامتی بدن و لطافت پوست و مو بسیار مفید است.دمنوش و چای بابونه یک محصول فوق العاده برای رفع مشکلات داخلی بدن نیز میباشد.

یکی از فرآیندهای محبوب در  گیاهان دارویی شناخته شده گل بابونه است.برای نگه‌داری و استفاده طولانی‌مدت از گل بابونه، که برای افزایش مدت زمان زندگی و افزایش تولید محصولات فناوری‌ای شناخته شده است. برای دریافت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

فواید چای بابونه چیست؟بابونه باکیفیت+قیمت ارزان

فواید چای بابونه چیست؟بابونه باکیفیت+قیمت ارزان

چای بابونه یک درمان طبیعی برای  طیف وسیعی از بیماریها ومشکلات سلامتی میباشد.مواد مغذی موجود …