فروش گل محمدی
خانه / گل مینا خشک / قیمت عمده گل مینا خشک در تهران

قیمت عمده گل مینا خشک در تهران

فروش عمده گل مینا خشک مستقیم از تولید کننده در تهران است. این نمونه گل تزئینی در سال های اخیر به صورت بسیار چشمگیری متقاضی های خوبی پیدا کرده است.بدلیل خواص دارویی این گل که در کاهش فشار خون و سردردهای میگرنی بسیار پرکاربرد میباشد.قیمت عمده گل مینا خشک در تهران

قیمت گل مینا خشکقیمت گل مینا خشک

گل مینا خشک از لحاظ خواص دارویی بسیار شبیه گل آفتابگردان زرد است اما تنوع رنگی زیادی دارد گل مینا گیاهی شگفت انگیز با کاربرد و خواص دارویی فراوانی است.گیاه مینا با رنگ های جذاب و و ظاهر تماشایی که دارد به قلب هر انسانی وارد میشود. قیمت عمده گل مینا با توجه به کیفیت و نوسانات بازار فروش متغیر است و قیمت ثابتی ندارد.

حجم متوسط تولید گل مینا البته دارای هزینه های جمع آوری توسط کارگران و همچنین خشک کردن با دستگاه های ویژه  باعث شده تا این گل به مقدار محدود و با قیمت بالاتری نسبت به تقاضای بازار بفروش برسد. نکته قابل تأمل در مورد گل مینا که میبایست با رعایت نکات جانبی از آن جلوگیری گردد، مراقبت از این گیاه ,داشتن خاک مناسب و زهکشی مناسب آن است.خاک این گیاه باید همیشه تازه باشدو برگ های آن بیش از اندازه خیس نباشند.و نسبت به کم آبی حساس هستند.

از عوامل تاثیر گذار در کیفیت گل مینا :

  • خاک مناسب
  • آبیاری گل مینا
  • نور مناسب گل سرما
  • هرس کردن گل مینا
  • کوددهی استر انگلیسی
  • دمای مناسب
  • محل مناسب نگهداری گل مینا

برای دریافت قیمت عمده گل مینا می‌توانید به طور مستقیم با ما در ارتباط باشید. ما می‌توانیم بهترین محصول موجود در بازار را با رقابتی‌ترین قیمت ممکن و در حجمی نامحدود، بسته به نیاز شماتولید و فراهم نماییم.

مشتریان ما از بسیاری صنایع مختلف برای خرید این گیاه (گل مینا خشک)سفارش‌های خود را در این مجموعه ثبت کرده و از نتیجه نهایی رضایت دارند. شما نیز می‌توانید به‌سادگی و با یک ارتباط مستقیم با ما، به جمع مشتریان بپیوندید. حتی اگر پیش از نهایی کردن سفارش و ثبت خرید در این رابطه با تردید مواجه بودید. می‌توانید به منظور کسب مشاوره نیز با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

گل مینا خشک در تهرانگل مینا خشک در تهران

گل مینا خشک یکی از گونه های گیاهی پر خاصیت در میان گیاهان دارویی است. که با نام گل تاج خروسی  نیز شناخته می شود. دلیل نامگذاری بخاطر ظاهر گلبرگ های آن است که حالت تیزی دارد.

این گیاه در شمال ایران رویش فراوانی داردو به عنوان نماد کشاورزی شهر از قدیم و الایام بوده است.

منشاء اصلی این گیاه به اروپا و آسیای شرقی برمی گردد. این گل در ایران هم به طور وحشی در قسمت های غربی مخصوصا در بروجرد، کرند غرب، ماهی دشت و صحنه دیده میشود و هم در اغلب مناطق کشور کاشته میشود

در زیر به ۱۰ خاصیت مهم گل مبنا اشاره می کنیم:

  1. التیام و بهبود انواع زخم ها
  2. درمان در دهای قاعدگی
  3. درمان بیماری های رحمی برای بانوان
  4. ضد عفونی کننده قوی بدن
  5. زیبایی و درخشندگی پوست
  6. درمان سردردهای میگرنی
  7. درمان صرع و بیماری های روحی
  8. کمک به سلامت کلیه ها و مثانه
  9. بالا بردن میل به غذا و اشتها در فرد
  10. درمان یبوست

گل میناخشک در بازار خرید وفروش و عطاری ها امروزه فروش خوبی را به خود اختصاص داده است و تقاضا برای این نوع از گل خشک به طرز جالبی بالا رفته است. همانطور که فرایند تولید و خشک کردن آن بسیار دقیق و با استانداردهای روز انجام میشود.

بسته بندی این گیاه نیز بسیار مهم است. در محل خشک و به دور از رطوبت نگهداری کرد.هر چه این گلها درشتر و براقتر باشند از کییفیت بالاتری برخوردار هستند.

فروش عمده گل مینا خشک بارگیری مستقیم از کارگاه تولید و بسته بندی و ارسال به سراسر کشور، تمامی سفارشات مستقیما از کارخانه بارگیری و ارسال می گردد. برای مقاصد مختلفی ممکن است به خریدگل مینا نیاز داشته باشید.

هدف شما از خرید هرچه باشد و به هر میزان از آن نیاز داشته باشید، ما می‌توانیم مرغوب ترین محصول را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم. برای ثبت سفارش و آشنایی بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

فروش گل مینا درجه یک در تهران+قیمت عمده

فروش گل مینا درجه یک در تهران+قیمت عمده

گل مینا چمنی یکی از انواع گل مینا است که مورد استفاده عطارها و پخش …