فروش گل محمدی
خانه / گلبرک گل محمدی / قیمت خرید گلبرگ گل محمدی لاله زار

قیمت خرید گلبرگ گل محمدی لاله زار

قیمت خرید هر کیلو گلبرگ محمدی خشک شده در بازار ایران طی سال های زیادی تغییرات گوناگونی داشته  است که از مهمترین عوامل که تعیین کننده قیمت بوده کیفیت گیاه و منطقه ای است که گل محمدی در آنجا کشت می شود.

گلبرگ محمدی یکی از با ارزش ترین محصولات گل محمدی کاشته شده در کشورمان میباشد که صادرات بالایی را نیز به خود اختصاص داده است. از مهمترین شهرهای تولید کننده گل محمدی در ایران: آذربایجان غربی بخصوص گل محمدی ارومیه و خوی،آذربایجان شرقی، کاشان، داراب و شهرستان لایزنگان و مشهدو کرمان (لاله زار) میباشند.

شما می توانید ضمن ارتباط با کارشناسان بخش فروش سایت، علاوه بر خرید گلبرگ محمدی، http://قیمت غنچه محمدی خشک لاله زارسال ۱۴۰۳+فروش عمده نسبت به  آن اقدام نموده و محصول مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش داده و خرید نمایید.قیمت خرید گلبرگ گل محمدی لاله زار

فروش و عرضه گلبرگ محمدی برای صادرات و بازارهای داخلی

 

  •   گل محمدی معروف به Rosa damascena یکی از مهم‌ترین گونه‌های گلدار خانواده رزاسه میباشد گل محمدی گیاهی زینتی بوده که علاوه بر استفاده زیاد آن در صنایع عطر و ادکلن خواص دارویی بسیاری از جمله ضد ویروس  HIV بودن،  آنتی باکتری، آنتی اکسیدان، ضد درد و آرام بخشی قوی برای آن گزارش شده است.
  • همین اوامر باعث شده است که خریداران و مصرف کنندگان گل محمدی روز بروز افزایش یابند، از این رو نیاز به مراکز معتبر برای عرضه وفروش گل محمدی با کیفیت و ارگانیک و بدون واسطه و با قیمت مناسب بیش از بیش احساس می گردد.
  • انواع فرآورده های حاصل از گل محمدی مانند غنچه گل محمدی، پر گل محمدی، و گل باز محمدی به صورت تازه و خشکیده از طریق مشاورین این مرکز فروش گل محمدی قابل تهیه می باشد و می توان به راحتی از قیمت هر کیلو گلبرگ گل محمدی بروز شده و بسیار مناسب و ارزان آگاه گردید

خواص دارویی گلبرگ محمدی خشک شده :

  • یکی از بیشترین تأثیرات درمانی گلبرگ گل محمدی در طب باستان: درمان درد شکم و قفسه سینه، تقویت قلب، درمان خونریزی قاعدگی و مشکلات گوارشی و کاهش التهاب گزارش شده است.
  • در آمریکای شمالی از جوشانده ریشه گیاه گل محمدی به عنوان داروی ضد سرفه و برای سهولت در سرفه کودکان استفاده میکردند.
  • این گیاه همچنین به عنوان یک ملین ملایم استفاده میشود.
  • از روغن گل سرخ برای افسردگی ، اندوه ، استرس عصبی و تنش استفاده میشود
  • ازآن برای  کاهش عطش و  بهبود زخم و سلامت پوست استفاده میکنند.
  • بخار درمانی روغن گل سرخ نیز برای برخی از آلرژی ها، سردردها و میگرن مفید است.خواص دارویی گلبرگ محمدی خشک شده

فروش عمده گلبرگ گل محمدی درجه یک لاله زار

خرید و فروش عمده گلبرگ گل محمدی درجه یک لاله زار  صورت کارتن شده ۵ لایه و یا کیسه های مخصوص گیاهان دارویی آماده ارسال به صادرکنندگان گیاهان دارویی می باشد.

ویژگیهایی که به شناخت بهتر گلبرگ گل محمدی درجه یک می توان در نظر گرفت عبارتند از:

  1. رنگ پررنگ و مایل به صورتی تیره
  2. گلبرگ های یکدست وسالم  با حداقل لکه‌های سفید و زرد
  3. درجه سورت شدگی: گلبرگ های گل محمدی داخل کارتن ها باید از لحاظ رنگ و سایز کمترین تفاوت را با یکدیگر داشته باشند.
  4. رایحه گلبرگ گل محمدی

جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان  با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

گلبرگ گل محمدی در چه استان هایی بیشتر تولید میشود؟

تولید کنندگان گل محمدی و گلبرگ گل محمدی در ایران، شامل شهرهای: مشهد، داراب، لایزنگان، قمصر، کاشان، کرمان، تبریز، ارومیه، خوی و مهاباد میباشند. در خرید گلبرگ گل محمدی و فروش آن باید به عطر گیاه خریداری شده توجه داشت که در مشتری پسندی بسیار موثر میباشد.

گلبرگ گل محمدی لایزنگان و گلبرگ گل محمدی لاله زار کرمان  در بازار داخلی امتحان خود را پس داده اند. و در بازارهای خارجی نیز متقاضیان زیادی دارد. در بیشتر مراکز فروش اینترنتی گل محمدی انواع فرآورده‌های آن مثل گلبرگ گل محمدی,غنچه محمدی ,اسانس و گلاب یافت میشود و از مهمترین عوامل رقابتی، قیمت عمده گل محمدی ارائه شده در این مراکز میباشد.

فروش عمده گلبرگ گل محمدی مربایی و دارویی در شرکت بازرگانی سالویا با قیمت و کیفیت مناسب طبق نیاز مشتری عرضه میشود.

خرید و فروش عمده گلبرگ گل محمدی لاله زار با قیمت ارزان و به صورت عمده و بالک در بازار امکان پذیر میباشد. خریداران عمده میتوانند برای سفارش گلبرگ محمدی در حجم های عمده و همچنین خرده از طریق این سایت که فروش اینترنتی است اقدام نمایند.

گلبرگ محمدی یکی از با ارزش ترین گیاهان دارویی تولید شده از گل محمدی در ایران میباشد که ارزش تجاری بالایی دارد و ما هر ساله شاهد افزایش نرخ صادرات گل محمدی به کشورهای خلیج فارس و اروپایی هستیم.

گل محمدی علاوه بر استفاده‌ در مصارف زیبایی و تزیینی، کاربرد های دارویی فراوانی نیز دارد و از آن در تهیه انواع روغن گل محمدی، اسانس گل محمدی، عصاره گل محمدی نیز استفاده میشود.

فروش گلبرگ گل محمدی لاله زار در بازارهای داخلی رواج بسیار بالایی داشته و مراکز فروش گل محمدی و فراوری های این محصول در بازار فروش گیاهان دارویی در استان های تولید کننده گل محمدی روز به روز در حال افزایش می باشد.

برای استعلام قیمت و لیست محصولات با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

درباره پر گل محمدی خشک

خرید بهترین قیمت گلبرگ محمدی خشک شده

از گیاهان معطری که دارای گلهای صورتی روشن است و از خانواده رزها می باشدگل …