فروش گل محمدی
خانه / گلبرگ گل رز خشک / قیمت خرید گلبرگ رز خشک +فروش ویژه

قیمت خرید گلبرگ رز خشک +فروش ویژه

گلبرگ رز خشک یکی از پرکاربردترین گلبرگهای موجود است که با زیبایی خاص و رنگ جذابش می‌تواند هر فضایی را تزین کند. این گل با ترکیبی از رنگ‌های سفید، حس دلنشین و آرامش بخشی را برای هرکسی ایجاد می‌کند. قسمت برگ‌های آن نیز بسیار بافته و بسیار متناسب با هم بوده و ترکیب شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند. عطرو رایحه و رنگدهی این محصول باعث مصرف آن در صنایع مختلف با کارائی متفاوت شده است چنانچه خریدار این محصول هستید با ما در تماس باشید.قیمت خرید گلبرگ رز خشک +فروش ویژه

کاربردهای گلبرگ رز قرمز خشک

گلبرگ رز خشک که از نمونه های با کیفیت رز قرمز هلندی و ایرانی تهیه میشود در صنایع مختلفی کاربرد دارد.گلبرگ ها خشک رز قرمزعلاوه بر زیبایی دارای عطر و رایحه و رنگدهی زیادی هستند از اینرو از این  محصول در

  • شکلات سازی
  • عطرسازی
  • تزیئنات و دکوراسیون
  • پودر شده آن در دسر وکیک و شیرینی پزی استفاده میشود.

گلبرگ رز خشک با نکاتی که  مربوط به رشد و مراقبت مناسباست ، می‌تواند در فضاهای مختلف به خوبی رشد کند و زیبایی خاصی را به فضا و  اطراف منتقل کند از خواص مفیدی که دارد برای تولید عطرها و صابون‌ها نیز استفاده می‌شود. در نتیجه  این گلبرگ های زیبا به شما این فرصت را می‌دهد تا از زیبایی خاص و بوی خوش آن نیز لذت ببرید و همچنین با اهدای آن به دیگران از شاد کردن آن ها لذت ببرید. برای اطلاع از مناسبترین و بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

خرید و قیمت گلبرگ رز قرمز صادراتی+ فروش عمدهخرید و قیمت گلبرگ رز قرمز صادراتی+ فروش عمده

گلبرگ  رز خشک صادراتی از جمله محصولاتی است که به دلیل زیبایی،طول عمر طولانی، جایگاه ویژهای در صنعت عطرسازی و رنگدهی در صنایع غذایی دارد. گلبرگ رز قرمز از اصالت و زیبایی خاصی برخوردار است و نماد عشق، زیباییست. گلبرگ رز صادراتی به عنوان هدیه ای شیک و با ارزش، میتواند خاطرات زیبا را برای گیرنده به ارمغان بیاورد.عطر مطبوع و رنگ سرخ گل رز صادراتی، به معنای پایداری و قدرت، این گلهارا به نماد شکوه و زیبایی بدل کرده . انتخاب کردن گلبرگ رز قرمز صادراتی برای تزئین محیط های مختلف از جمله:

  • منزل
  • اداره
  • مراسم خاص

میتواند جذابیت و لطافت بیشتری به آنها ببخشد.

در مجموعه سالویا نمونه های گلبرگ ر در رنگ های متعدد و با سایزهای مورد نیاز قابل سفارش میباشد. تنوع گلبرگ های رز شامل قرمز,زرد,صورتی وسفید در سایزهای  کوچک مناسب رزین و یا سایزهای متوسط و درشت جهت تزئین موجود میباشد. یکی دیگر از محصوات مربوط به رز قرمز ,پودر گل رز قرمز خشک است که از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. بیشترین مصرف گلبرگ های برای رنگدهی به محصولاتی مثل شکر پنیر و شکلات میباشد. ایران در تولید گل رز گلخانه ایی با تجهیزات مدرن بسیار پیشرو بوده و صادرت این محصول هم باعث سود آوری زیادی گردیده است.گل رز در تمامی سال درحال تولید بوده و روزانه روانه بازار گل میشود.افراد از نمونه تازه و شاخه بریده گل رز جهت هدیه دادن استفاده میکنند. و موارد مصرفی خوراکی و صنعتی آن به تازگی رونق زیادی در ایران پیدا کرده است.قیمتهای مناسب وکیفیت بالای گلبرگهای رز در رنگهای متنوع را از مجموعه سالویا که متخصص در تولید و تهیه و خشک کردن اصولی عاری ار میکروب و بسته بندی های عمده بصورت کارتن شده و گونیهای بزرگ هآماده ارسال به سراسر کشور میباشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

قیمت گلبرگ رز قرمزبا کیفیت ارزان+خرید عمده

قیمت و خرید پر گل رز قرمز خشک+فروش فوق العاده

یکی از محصولات فراوری شده گل رز شاخه بریده پر گل رز خشک شده است …