فروش گل محمدی
خانه / گلبرگ گل رز / قیمت و خرید پر گل رز قرمز خشک+فروش فوق العاده

قیمت و خرید پر گل رز قرمز خشک+فروش فوق العاده

یکی از محصولات فراوری شده گل رز شاخه بریده پر گل رز خشک شده است که میتوان بصورت پودر شده از آن در رایحه دادن و معطر نمودن چای و دسر و یا تولید شکلات و شکر پنیر استفاده نمود.پر گل رز همچنین در تزئین محیط ویا ارامش دهنده در وان حمام بکار برد.بهترین کیفیت گلبرگ رز که در شرایط خاص فراهم گردیده و عاری از مواد سمی و آفات باشد که برای سلامتی هم مضر نباشدتوسط ما فراهم شده برای دریافت قیمت و سفارش گلبرگ رز بصورت عمده و درحجم بالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.قیمت و خرید پر گل رز قرمز خشک+فروش فوق العاده

فروش پر رز قرمز خشک

پرهای حاصل از رزهای شاخه بریده هلندی یا سامورایی از محصولات پر کاربرد در صنایع مختلف است. به دلیل وجود ویتامین های موجود در پر رز در صنایع غذایی و دارویی,بهداشتی و آرایشی استفاده میشود.

از دیگر کارایی های این محصول رنگدهی در صنعت غذایی,رایحه در صنعت عطر و ادکلن و طعم دهنده غذا را میتوان نام برد.پر گل رز همچنین در چشنها و مراسم به عنوان تزئین دهنده محیط استفاده میشود.

عطر و رایحه بی نظیر گل رز در رنگهای مختلف مخصوصا رز قرمز به عنوان پابه عطر و ادکلن توسط سازندگان در این صنعت مورد توجه قرار میگیرد. ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان گل رز طبیعی در جهان شناخته شده است.

گل رز به خانواده گل سرخیان تعلق دارد. این گیاه در بخش  وسیعی از کره زمین پراکنده هستند و از لحاظ نحوه رشد و شکل بوته و تولید به انواع:

رزهای مینیاتوری

پاسیویی

هیبرید چای

فلورینبدا

درختچه ای

بالا رو و رونده تقسیم می شوند.

گل رز دارای ۱۲۰ گونه می باشد که از مناطق سرد شمالی تا مناطق نیمه گرمسیری پراکنده هستند. در تولید رزهای شاخه بریده گلخانه ایی از ارقام هیبرید چای و فلورینبدا که تولید گل انتهایی می کنند،استفاده می گردد.

کشورهای تولیدکننده گل رز کدامند؟

تولید در برخی از کشورهای آمریکایی و آفریقایی با سرعت رو به افزایش است،ایالات متحده آمریکا، هلند، انگلستان، کلمبیا،اکوادور، کنیا، آفریقای جنوبی، هندوستان و ۰۰۰ لازم به ذکر است.هر چند که تقریباً تمامی کشورهای دنیا بسته به پتانسیل خود تولید گل رز را نیز کم و زیاد در برنامه های خود دارند.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

پرورش گلبرک رز تجاری وقیمت خرید

معرفی پرورش گلبرگ رز خشک +بهترین قیمت خرید

گلبرگ رز خشک، ما مفتخریم که با کیفیت ترین و بهترین گلبرگ های رز قرمز …