فروش گل محمدی
خانه / گلبرگ گل رز قزمز / فروش عمده گلبرگ گل رز قرمز خشک+قیمت ارزان

فروش عمده گلبرگ گل رز قرمز خشک+قیمت ارزان

گلبرگ رز قرمز خشک شده که از گل های شاخه بریده رز هلندی به دست می آید توسط بازرگانی سالویا بفروش میرسد.و این محصول یکی از محصولات طبیعی با کاربردهای متنوع با ارزش اقتصادی بالاست.این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در صنایع مختلفی از جمله آرایشی و بهداشتی,دارویی,غذایی و دکوراسیون مورد استفاده قرار میگیرد.درادامه به بررسی مزایای استفاده از گلبرگ رز قرمز خشک شده و نکاتی که باید در فروش عمده این محصول رعایت شودمی پردازیم. برای خرید این محصول با قیمتی رقابتی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.مرکز فروش عمده گلبرگ گل رز قرمز خشک

مزایای استفاده از گلبرگ رز قرمز خشک شده

استفاده از گلبرگ رز قرمز به صورت خشک شده بسیار مرسوم و رایج است و از آن در صنایع مختلف استفاده میشود. در زیر به برخی از این صنایع اشاره میشود:

  1. صنایع آرایشی و یهداشتی:گلبرگ های رز قرمزخشک شده به دلیل داشتن آنتی اسیدانها و ویتامین ها,به عنوان یکی از مواد اولیه در تولید کرم,لوسیون ها و ماسک ها ی صورت و سایر محصولات آرایشی و زیبایی استفاده میشود.این گلبرگ ها به بهبود وضعیت پوست,کاهش چین و چروک و افزایش رطوبت پوست کمک میکنند.
  2. صنایع دارویی:به دلیل خواص بی نظیر و فاقد باکتری این محصول در تهیه داروهای گیاهی و مکمل های غذایی کاربرد دارد.
  3. صنایع غذایی:گلبرگ رز قرم خشک به عنوان رنگ دهنده و معطر بودن در صنعت شکلات سازی,شیرینی وپاستیل استفاده میشود.
  4. دکوراسیون :از دیکر موارد مصرف  این محصول به عنوان تزئینات محیطی در ساخت شمع و محصولات تزئینی میتوان نام برد.

قیمت گلبرگ رز قرمز خشک شده با کیفیت

گلبرگ رز قرمز یک گیاه تزئینی است . یکی از شکل‌های محبوب و مؤثر این گیاه، گلبرک خشک شده آن است. گل رز  به عنوان یک منبع غنی از ترکیبات فعال گیاهی، انواعی از خواص درمانی نیزدارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به خواصی چون:

  1. ضد التهابی
  2. ضدعفونی کننده
  3. آرام بخش و
  4. ضداضطراب اشاره کرد.

این خواص نه تنها برای بهبود علایم فیزیکی، بلکه در بهبود وضعیت روحی و افزایش روانی نیز مؤثر هستند. استفاده از گلبرگ رز خشک شده در زندگی روزمره بسیار گسترده است. برای خرید این محصول با کارشناس ما در ارتباط باشید.

 خرید گلبرگ رز قرمز عمده به صرفه و ارزان

گلبزگ رز قرمز، با زیبایی خود از هزاران سال پیش تاکنون به نمادی از عشق و علاقه معروف شده است. آیا شما می دانستید که این گل زیبا دارای رازهایی است که بسیاری از ما نمی‌شناسیم؟ در بالا به بررسی علمی و تاریخی گل رز قرمز پرداختیم و رازهای پنهان این گل فوق‌العاده را برای شما بازگو کردیم گل رز، با نام علمی Rosa، از حدود ۳۵ تا ۷۰ گونه گل مختلف تشکیل گردیده که در سراسر جهان هم پراکنده شده‌اند. اما رز قرمز به عنوان نمادی از عشق و احساسات عمیق آیینی و فرهنگی در جامعه‌ها و فرهنگ‌های مختلف جای خود را پیدا کرده است.و حالا محصول شگفت انگیز دیگر که از رز قرمز فراهم شده گلبرگ رز خشک شده است که کاربردهای متفاوت آن در صنایع مختلف را عنوان کردیم. برای خرید این محصول و استعلام قیمت می توانید با شماره مندرج در سایت ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com