فروش گل محمدی
خانه / بابونه شیرازی / فروش گل بابونه با قیمت عمده در تهران

فروش گل بابونه با قیمت عمده در تهران

گل بابونه شیرازی عمده ترین گیاه موجود در بازار است که مشتری های زیادی هم دارد  و موردپسند بازارهای خارجی می باشد. و معمولا با نام های بابونه کبیر، بابونه کله گاوی و همینطور بابونه چشم گاوی نیز شناخته میشود.نمونه گل بابونه گاوی نیز از این امر مستثنی نیست و خواص و کارایی های مشابه دارد.انواع بابونه صادراتی وباکیفیت باقیمت عمده دربازرگانی سالویا قابل تهیه میباشد.

انواع گل بابونه چه ویژگی هایی دارد؟

گل بابونه شیرازی :از گونه‌های گیاهی بابونه است که دارای گل‌های بسیار کوچک و رنگی مایل به سبز دارد.بابونه شیرازی عطر و طعم بهتری نسبت به سایر بابونه‌ها دارد.

بابونه رومی در میان نمونه‌های دیگر بابونه مشهورترین است. این گیاه بومی نواحی مدیترانه است. خاستگاه آن آسیای صغیر است.

بابونه آلمانی یکی دیگر از انواع بابونه که در بازار ایران وجود دارد  که بیشتر به صورت پودر شده عرضه می شود.

اگر به دنبال خرید بابونه خشک برای بهره مندی از خواص دارویی آن هستید، توصیه می‌کنیم بابونه شیرازی را انتخاب کنید. زیرا علاوه بر عطر و طعم بی‌نظیر، تلخی کمی نیز دارد.

از مزیت فروش عمده بابونه و انواع گیاهان دارویی می توان قیمت ارزان و مناسب آن را در مقایسه با قیمت فروش جزئی و خرده بیان نمود.

در بازرگانی سالویا انواع گل بابونه در کیفیت های مختلف و با قیمت فروش عمده آماده عرضه می باشد ما  انواع بابونه را از سراسر کشور جمع آوری کرده و در بسته بندی های مناسب به سراسر کشور ارسال می نماییم.

 بابونه شیرازی معمولاً در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد شکوفا میشودو همه گل‌ها بعد از ۱۰-۱۶ روز ظاهر می‌شوند. در نتیجه فصل برداشت بابونه شیرازی فصل های  خرداد و تیرماه میباش

گل بابونه چه کاربردهایی دارد؟

از مهمترین کاربردهای گل خشک بابونه در صنایع مختلف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صنایع داروسازی:این گیاه به عنوان یک داروی گیاهی در تولید داروها و عصاره های دارویی استفاده میشود.مانند تسکین التهاب و ارامش بخش
  2. صنایع آرایشی و بهداشتی:عصاره و علفچه بابونه در تولید صابون,کرم های ضد التهاب و کرم های پوستی مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. صنایع غذایی:بابونه ممکن است به عنوان یک عصاره یا طعم دهنده در تولید چای,مواد خوراکی و غذاهای سلامتی استفاده شود.
  4. صنایع عطرسازی:اسانس بابونه برای تولید و عطر و ادویه جات طبیعی استفاده میشود.

اینها تنها چند نمونه از صنایعی است که از بابونه استفاده میکنند.اما کاربردهای دیگری هم وجود دارد.

فواید و معایب استفاده گل بابونه کدام است؟

از خواص بی‌نظیر گیاه بابونه :

  • برای درمان سردرد
  • تقویت دستگاه گوارش
  • درمان کم خونی
  • بهبود زخم‌ها
  • درمان کمردرد و رفع نقرس
  • تقویت پوست و مو
  • کاهش وزن
  • رفع درد معده و رفع التهاب رودهاستفاده کرد.
    بابونه برای زیبایی:

استفاده از بابونه برای پوست و زیبایی:

مفید جهت هضم غذاو درمان سوء هاضمه,درمان اسپاسم گوارشی,درمان اسهال,مفید برای سیستم عصبی,بهبود حافظه,تقویت  و ارامش اعصاب,درمان میگرن واضطراب,مفید برای قلب و عروق خونی,تنظیم فشار خون,درمان اگزما وجوش و آکنه,درمان التهاب پوست,درمان سوختگی تورم و قرمزی پوست.

و معایب استفاده بیش از حد بابونه:

  • آلرژی در برخی افراد
  • سردرد پس از مصرف زیاد
  • تورم چشم
  • افزایش تعریق
  • ایجاد زخم‌ در دهان در صورت داشتن حساسیت  از معایت بابونه خشک هستند.

خواص بابونه برای سرماخوردگی و آنفلوانزا:

چایک نوشیدنی ضد باکتریایی به نام چای بابونه.که برای مبارزه با عفونت‌هایی که باعث سرماخوردگی یا آنفولانزا میشوند مانند یک سلاح مفید عمل کند.جهت کاهش احتقان بابونه بدلیل خواص درمانی که دارد می‌تواند با عفونت‌ها مبارزه کند.دمنوش بابونه گزینه‌ی خوبی برای مبارزه با عفونت سینوس ها,سرماخوردگی و آنفولانزا ست؛ درنتیحه وقتی به این بیماری‌ها مبتلا شدید، چای بابونه بنوشید.

چای بابونه از طریق مبارزه با باکتری‌های مضر به تقویت سیستم ایمنی کمک میکند.

گیاه بابونه ضد التهاب ملایمی است که برای درمان سرفه بسیار عالی است.  در ترکیب با لیمو و عسل یک درمان قطعی و فوق‌العاده راتشکیل می‌دهد

فروش عمده بابونه شیرازی به بازارهای صادراتی گیاهان دارویی:

با ظهور بیشتر  عوارض داروهای شیمیایی،تولید کنندگان دارو درصدد تولید داروهایی با منشا گیاهی افتادند.

ا استفاده از گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در اگثر کشورهای اروپایی بسیار رواج یافته است و مردم به عنوان آخرین گزینه از داروهای شیمیایی استفاده میکنند.

هدف از آفرینش گیاهان نیز استفاده از فواید دارویی آن برای بشر بوده است . استخراج ترکیبات موثره و مواد طبیعی با اثرات درمانی،می توان بسیاری از بیماری ها را درمان و حتی از به وجود آمدن آنها نیز پیشگیری نمود.

یکی از تولید کننده های بزرگ داروهای با منشا گیاهی کشور آلمان می باشد و سالانه حجم بسیار زیادی از گل بابونه و گیاهان دارویی تولید شده در کشورمان به آلمان صادر می گردد.

افزایش فروش عمده بابونه در بازارهای داخلی و خارجی تولیدکنندگان را به فکر افزایش تولید بابونه نموده اند و با آگاهی از روش های نوین کشاورزی و تولید گیاهان ارگانیک سهم خود را از این تجارت بزرگ بدست می اورند.

به عنوان یکی ازمحصولات کشاورزی مهم,گل بابونه به بسیاری از کشورهای جهان صادر میشود. برخی از کشورهایی که بیشترین واردات گل بابونه را دارند عبارتند از:

  1. آلمان
  2. ایالت متحده آمریکا
  3. فرانسه
  4. هلند
  5. چین
  6. ایتالیا
  7. برزیل
  8. اسپانیا
  9. کانادا
  10. بریتانیا

این کشورها به عنوان بازارهای مهم برای صادرات بابونه شناخته میشوند.به طور مثال کشور آلمان  بیشترین مصرف را در صنعت داروسازی دارد.و بابونه از محصولات اصلی صنعت داروسازی به شمار میرود.شرکت بازرگانی سالویا سالهاست صادرات این محصول را به آلمان در کارنامه کاری خود دارد.

قیمت گل بابونه آلمانی چقدر است؟

گل بابونه آلمانی گیاهی زینتی زیبا و طبیعی است .که منطقه‌ های اروپایی اصالتا زادگاه آن بوده است.این گل با پوشش دسته‌ های متعدد از گل‌ های رنگارنگ و ساقه‌ های بلند و زیبا، جذابیت  خاصی به هر فضا و محیطی می‌دهد.

گل بابونه آلمانی خواص درمانی‌ زیادی دارد و برای این موارد: استراحت، آرامش و تسکین اعصاب بسیار مفید است. این گل در هر نوع خاکی رشد می‌کند و نیاز کمی به مراقبت دارد.

در کل گل بابونه، یکی از محبوب‌ترین گیاهان دارویی است که برای خواص شفابخش و آرامش‌بخش خود شناخته شده است. این گیاه جهت معالجه‌ی مشکلاتی از قبیل استرس، اضطراب، دیابت و حتی التهاب‌ها کاربرد دارد.

در عصر مدرن، تقاضای مصرف گل بابونه به صورت روزافزون در حال افزایش است و توجه زیادی به خواص آن شده است. ما به عنوان یک فروشنده و بازرگان معتبر و با تجربه، انواع گل بابونه با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به مشتریان عرضه می‌کنیم.

برای بررسی های بیشتر و کسب اطلاعات دقیقتر در مورد این محصول از طریق سایت با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

فواید چای بابونه چیست؟بابونه باکیفیت+قیمت ارزان

فواید چای بابونه چیست؟بابونه باکیفیت+قیمت ارزان

چای بابونه یک درمان طبیعی برای  طیف وسیعی از بیماریها ومشکلات سلامتی میباشد.مواد مغذی موجود …