فروش گل محمدی
خانه / گل گاوزبان / خرید وقیمت گل گاوزبان قزوین

خرید وقیمت گل گاوزبان قزوین

گل گاو زبان قزوین یک دمنوش گیاهی آرامش بخش و خوش رنگ جذاب می باشد که مزایای فراوانی برای سلامتی انسان ها دارد و امروزه با پیشرفت طب سنتی و شناخت افراد با خواص این گیاه مصرف آن بسیار زیاد شده است و در حوزه صادرات این محصول نیز بسار سود آور است.خرید وقیمت گل گاوزبان قزوین

گل گاو زبان قزوین

چنانچه بدنبال یک چای ویژه و خوش طعم هستیدکه فواید سلامتی متعددی را به شما ارائه دهد، چای گل گاوزبان قزوین را در ذهن خود نگه دارید و چون استفاده از یک دمنوش گرم و خوش عطر در فصل زمستان حس خوبی را به افراد منتقل می کند و باعث گرم شدن اندام های داخلی انسان می شود در فصل زمستان بسیار پر کاربردتر است.و این محصول ابتدا در کشور چین پیدا شده است اما ایرانیان نصف آمار مصرف کنندگان این محصول را به خود اختصاص داده اند.

مشخصات گل گاو زبان قزوینمشخصات گل گاو زبان قزوین

این دمنوش از چای های باستانی ایرانیان بوده است که خاصیت خارق العاده ای برای بدن دارد و محصول نام برده شده دارای تاثیرات مثبتی بر اعصاب و روان است که باعث بهبود اضطراب و درد و افسردگی در بدن شما می شود و همچنین می تواند تا حد زیادی شما را ریلکس کند.

گل گاو زبان قزوین از محصولاتی است که زیاد کشت میشود ویکی از گیاهان علفی محبوب وباکیفیت است که به دلیل خواص ویژه ای که دارد، از قدیم تا به امروز مورد توجه قرار گرفته است گل گاوزبان قزوین یک منبع غنی از مواد مغذی اساسی مانند اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا۶، پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی مانند روی و منیزیم است این خواص مغزی باعث میشود به عنوان یک صندلی نرم برای مغز به شمار آید و یکی از اثرات مثبت آن کاهش استرس و افزایش تمرکز و حافظه نیز ثابت شده است یکی از ویژگی‌های بارز گل گاوزبان،در خصوص  تاثیر خوب آن بر قلب و عروق می‌باشد.

ویژگی های گل گاوزبان موقع خرید

گل گاوزبان قزوین معمولاً به رنگ آبی بسیار روشن است که پس از چیدن و خشک کردن آن رنگ آن مقداری تیره تر میشود.

خاصیت آرام بخش بودن این گیاه دارویی باعث شده که بسیاری از شرکت های تولید کننده دارویی, اقدام به ساخت داروهای آرامبخش بر پایه ترکیبات موثر این گیاه میکنند.

مواد معدنی که موجود در این محصول هستند شامل :منگنز، روی، منیزیم و Copper است که دارای فواید آرامبخش و تقویت اعصاب است.

نحوه عرضه این محصول به صورت بسته بندی و کیلویی است که در فصل بهار و پاییز نیز کشت می شود.و در دو زمان به بازار عرضه میشود.

اگر گل گاوزبان خشک شده به رنگ سیاه بود از خرید آن خودداری کنید چرا که تاریخ مصرف آن گذشته است.

در هنگام خرید به تاریخ مصرف آن توجه کنید بسته بندی این محصول باید به گونه ای باشد که کم ترین رطوبتی به داخل آن نفوذ نکند.

گل گاوزبان تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟گل گاوزبان خشک شده رنگ سیاه از تاریخ استفاده آن گذشته است.زمان مصرف گل گاوزبان چه زمانی است؟

با مصرف گل گاو زبان قبل از خواب ,بخش مهمی از اختلالات مربوط به خواب را درمان میکند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com