فروش گل محمدی
خانه / گل محمدی / خرید وقیمت عمده غنچه محمدی درجه یک درسال ۱۴۰۳

خرید وقیمت عمده غنچه محمدی درجه یک درسال ۱۴۰۳

غنچه محمدی درجه یک از محصولات کشاورزی با ارزش و مورد توجه در ایران است که در مناطقی همچون کاشان,کرمان,فارس,خراسان کشت میشودو شرکت سالویا یکی از تولید کنندگان این محصول است که به فروش آن در تهران مشغول میباشد.این محصول که سرشار از ویتامین A، ویتامین E و ویتامینC است از آنتی اکسیدان های بسیارقدرتمندی هم تشکیل شده که خواص دارویی گل محمدی را تشکیل داده و فواید فوق العاده زیادی برای بدن دارند. علاوه بر این ویتامین ها گل محمدی دارای سلنیوم، منیزیم، منگنز و پتاسیم میباشد که همگی باعث تقویت ایمنی بدن می شوند و اجازه نمی دهند که بیماری ها بر بدن غلبه کند.برای خرید عمده با کارشناسان ما تماس بگیرید.خرید وقیمت عمده غنچه محمدی درجه یک درسال 1403

خرید غنچه محمدی درجه یک  درتهران

برای خریدغنچه محمدی درجه یک بهتر است به تولیدکنندگان معتبر و برندهای شناخته شده ویا فروشگاه هایی که این محصول را باکیفیت بالا عرضه میکنند مراجعه نمایید.این تولیدکنندگان معمولا دارای گواهینامه های معتبر از نهادهای بهداشتی و کشاورزی هستند که نشان دهنده رعایت استانداردهای لازم در فرایند تولید و بسته بندی هستند.بازرگانی سالویا در تهران به فروش غنچه محمدی با کیفیت درجه یک مبادرت دارد.

نوع بسته بندی معمولا در کارتن های مقاوم و ۵ لایه انجام میشود .ما سعی کرده ایم غنچه های در سایزهای یکدست,بارایحه بالا و بدون نرمه و پر و حداقل زرد بودن داخل غنچه ها برای مشتریان آماده گردد. ضمانت مرجوعی در صورت مغایرت داشتن محصول با ویژگی های ذکر شده از دیگر مزیت های خرید محصول از شرکت سالویا میباشد.

غنچه محمدی در گرید و درجه کیفیت های مختلف با قیمتهایی متفاوت با توجه به نیاز و بازار هدف مشتری متغییر است.رضایتمندی مشتری ازخرید محصولات این بازرگانی

هدف اصلی و الویت همیشگی ما میباشد.

کاربردهای غنچه محمدی

غنچه محمدی به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.برخی ار این صنایع در زیر ذکر شده است:

  1. عطرسازی:از غنچه ممدی برای استخراج اسانس و تولید عطرهای طبیعی استفاده میشود.عطر گل محمدی یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین عطرهای طبیعی است. و به عنوان عطر پایه در بسیاری از رایحه ها نیز استفاده میشود.
  2. داروسازی:خواص دارویی غنچه محمدی شامل :آرامش بخشی,ضدافسردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن کاربرد دارد. از اینرو در تولید انواع داروهای گیاهی و مکمل های غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. صنایع غذایی:در تهیه انواع دمنوش ها,مربا,شربت و چای گل محمدی از غنچه های این گیاه استفاده میشود.

نکات مهم در خرید غنچه محمدی درجه یک

  • تازه و امسالی بودن محصول:مطمئن شوید که غنچه ها تازه هستند و به تازگی برداشت وخشک شده اند. در شرایط مناسب و عاری از الودگی.غنچه های کهنه عطر و رنگ خود را از دست داده اند.
  • بدون زردی و آفت و رنگ پریدگی:اگر غنچه ها در شرایط خوب خشک شده باشند و رطوبت گل طی یک روز گرفته شده باشد و بعد از آن به سایه منتقل شده باشند انتهای گل و بخش های میانی غنچه زرد و یا سوخته نیستند و تمام گلبرگ ها تا انتها سرخ و با کیفیت هستند.
  • قیمت:قبل از خرید قیمتها را از چند منبع مختلف سوال و بررسی کنیدتا از منصفانه بودن قیمت مطمئن شوید هر چه کیفیت غنچه بالاتر باشد یعنی سایز یکدست ,متوسط و درشت .رنگ بنفش تیره,حداقل ۱۰درصدداخل گل زرد باشد و امسالی و رایحه دار قیمت آن بالاتر خواهد بود.درنتیجه مراقب باشید قیمت بالا به غنچه بی کیفیت ندهید.
  • شرایط نگهداری:غنچه محمدی باید در شرایط خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود و در انباری تاریک و دور از باد کلر آبی باشد.بسته بندی های با کیفیت میتوانند به حفظ این شرایط کمک کنند.

درنتیجه خرید غنچه محمدی درجه یک نیازمند دقت و توجه به چندین عامل مهم است.کیفیت محصول,روش خشک کردن,فصل برداشت,و نوع بسته بندی همگی بر قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

با انتخاب تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر و رعایت نکات مهم در خرید,میتوانید از تهیه محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب اطمینان حاصل کنید.غنچه محمدی  با کاربردهای گسترده در صنایع مختلف,محصولی ارزشمند است که همواره تقاضای زیادی در بازارهای داخلی وخارجی دارد.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش غنچه گل محمدی با شرایط فوق العاده

خرید و فروش غنچه گل محمدی با شرایط فوق العاده

غنچه گل محمدی، یک گیاه زینتی فوق العاده و محبوب است که به دلیل گل …