فروش گل محمدی
خانه / گلبرک گل محمدی / خرید بهترین قیمت گلبرگ محمدی خشک شده

خرید بهترین قیمت گلبرگ محمدی خشک شده

از گیاهان معطری که دارای گلهای صورتی روشن است و از خانواده رزها می باشدگل محمدی است که با توجه به عطرو رایحه و نوع نژاد آن دارای قیمتی متفاوت در خرید و ‌فروش می باشد. معمولا از این گیاه در گلاب گیری,غنچه وگلبرگ خشک برای دمنوش بهره گرفته میشود. این گیاه در بسیاری از نقاط دنیا به بار می نشیند و می توان آن را به راحتی کشت نمایید. بلغارستان و ایران دو کشور تولید کننده بزرگ در دنیا هستند.خرید بهترین قیمت گلبرگ محمدی خشک شده

زمان برداشت گلها در اواسط اردیبهشت است و پارت آخر در تیر ماه برداشت میشود و دیگر گل نمی دهد،غنچه ها بین ۲۰ تا ۳۰ روز باز می شوند و برای تهیه اسانس و گلاب از آن استفاده می شود.در ادامه در مورد انواع کاربردهای گل محمدی مطالبی بازگو شده که مطالعه و بررسی انها خالی از لطف نیست.

خواص گلبرگ گل محمدی

گلبرگ گل محمدی دارای عطری بسیار دل پذیر بوده که می تواند فضای پیرامون را عطر آگین نماید و همچنین در بسیاری از کارگاه های گلاب گیری در نقاط مختلف کشور از جمله کاشان گل ها را در ساعات اول روز چیده و به دیگهای بخار منتقل کرده تا عملیات تقطیر و عصاره گیری آن انجام شود.

بعد از جمع آوری اسانس ها آنها را درون شیشه های دربسته ریخته و با از نور خورشید دور نگهداری شود تا کیفیت خود را از دست ندهد گلاب را در شیشه ‌ای بزرگ ریخته و درب آن را محکم بسته تا عطر آن کم نشود، همینطور گلاب به عنوان یکی از پر مصرف ترین و پرکاربردترین عصاره در غذاها بوده که در تهیه اکثر دسرها از آن استفاده میشود.

قیمت گلبرگ گل محمدی

عوامل زیادی در تولید و قیمت فروش گلبرگ محمدی موثر است ازجمله:نژاد گل و محل نگهداری آن و نوع گل دقت نمایید.اینها عواملی است که باید دقت کنید تا محصولی درجه یک را برای مصارف خود خریداری کنید. گلبرگ محمدی دارای تنوع بسیاری بوده که با توجه به رنگ گلبرگ آن تقسیم بندی می شود.گلبرگ درجه یک لاله زار,گلبرگ داراب,گلبرگ مربایی.نمونه های تیره تر از عطر بیشتری برخوردارند.که  می توان از آن در گلاب گیری هم  استفاده کرد. یکی از عطرهای مورد پسند افراد نمونه هایی است که در آن عصاره گل محمدی بکار رفته باشد و بتوان از آن رایحه های بی نظیری تولید کرد. می توانید از مراکز معتبر که این محصول را که با قیمت مناسب تولید می کنند خریداری کنید تا کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را دریافت کنید.

خرید گل محمدیخرید گل محمدی

فروشگاه های هستند که اقدام به عرضه انواع گلبرگ گل محمدی دارند و خرید گل محمدی از این مراکز به صورت فله ای و بسته بندی با قیمتهای مختلف امکان پذیراست.

گلبرگ محمدی را می توانید با مراجعه به سایت ما در بسته بندی استاندارد و بهداشتی به صورت عمده خریداری کنید و از خواص آن بهره مند شوید. یکی از دغدغه های خریداران خرید یک کالای درجه یک و باقیمت مناسب بوده این محصول دارای تمام تاییدیه های بهداشتی و سلامت کالا بوده که می تواند برای مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت باشد. که این امر هم فقط در مراکز مجاز امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مریم صمدی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128711472
لینکدین: https://www.linkedin.com/company/salvia
اینستاگرام: https://www.instagram.com/salvia_company
پست الکترونیکی: Info@salviaflower.com